Excel - Kako napraviti PERSONAL.XLS osobnu Workbook

TUTORIALI, tips and tricks u Office 2003 paketu ( Access, Word, Excel, FrontPage, Powerpoint, Publisher itd....)
Locked
User avatar
IvanC
Administrator
Posts: 593
Joined: Tue Sep 20, 2005 9:54 am
Contact:

Excel - Kako napraviti PERSONAL.XLS osobnu Workbook

Post by IvanC » Fri May 28, 2010 12:17 pm

Kako napraviti PERSONAL.XLS osobnu Workbook u Excelu
Kako kreirati radnu knjigu Persnal.xls (Personal.xlsb)
(How to create Personal.xls in Excel )

Vjerojatno ste čuli za pojam Personal.xls workbook (Personal.xlsb u Excelu 2007)

Što je Personal.xls?

Ovo je Radna knjiga (Workbook) koja čuva osobne (personalne) podatke a koji se uzimaju u obzir prilikom svakog pokretanja Excela.
Uopćeno rečeno Personal.xls nam služi za čuvanje korisničkih funkcija i makronnaredbi opće namjene, koje trebaju biti dostupne iz različitih tablica a nisu isključivo vezane za neku posebnu radnu Radnu knjigu (Workbook)

U ovu datoteku Personal.xls (Radnu knjigu) može se npr: umetnuti Macro koji će se pri svakom pokretanju Excela pokretati i odrađivati neku radnju), kao na primjer u naslovnoj traci (tool bar) prikazati full path stazu do datoteke koju smo otvorili.

- Detaljan tutorijal pogledajte na linku Kako kreirati PERSONAL.XLS osobnu radnu knjigu
Administrator foruma
IvanC

Locked