IZBORNIK HOME FORUM ACCESS 2003 EXCEL 2003 WORD 2003  
   
   
HOME
FORUM Win Tips&Tricks
   
KAKO INSTALIRATI
WINDOWS XP ?
Kako instalirati Win XP sa USB STICKA
Kako instalirati WINDOWS 7 ?
Naučite za 15 minuta raditi u Windows XP
Naučite Internet Explorer i Outlook Express
za 15 minuta
Kako kreirati BOOT CD za instalaciju Win95
   
MS OFFICE 2003
MS OFFICE 2007
   
   
HOME NETWORK
tutorijal za mreže
Network Windows 7 - XP
   
ZANIMLJIVI LINKOVI
BROJEVNI SUSTAVI
(DEC, OKT, BIN, HEX )
CMD - Command Prompt
CISCO - CCNA tutoriali
VLSM and SUBNETTING
   
Tutorijali za phpBB forum
JAVASCRIPT
VISUAL BASIC 6.0
AUTOCAD 2007
 
.
MICROSOFT EXCEL 2007 - Kako napraviti Pivot tablicu u Excelu 2007 - Izrada Pivot tabele u Excelu 2007 - Kako kreirati Pivot u Excelu 2007

Kako napraviti PIVOT tablicu u Excelu 2007

Search This Web Site




Izrada Pivot tablice u Excelu 2007 (how to create a PivotTable)

Uzmimo za primjer da imamo nekakvu tablicu podataka za koju moramo grupirati nekakve podatke. Za takve stvari grupiranja na istom ili drugom radnom listu koristit ćemo čarobnjaka za izradu PIVOT TABLICE (ili Stožerne tablice). Pivot tablice služe za organizaciju (grupiranje) podataka prema određenim kriterijima (uvjetima)

Naša tablica izgleda ovako kao na slici ispod. Uočite razne podatke u stupcima vezane za imena osoba u redovima.

Kao prvo potrebno je selektirati sve podatke u tablici kao i naslove u stupcima jer su nam oni bitni za PIVOT TABLICU. Po njima ćemo grupirati određene podatke. Dakle klik na prvu ćeliju tablice zadržite lijevu tipku miša i obilježite dijagonalno do zadnje ćelije u tablici

Selektiranje tablice za izradu Pivot tablice

Aktivirajte ribon Insert pa potom klik na gumb PivotTable

Insert PivotTable in Excel 2007

Adsense sponzor



KAKO KREIRATI PIVOT TABLICU



Otvara vam se dijalog prozor pod nazivom  "Create PivotTable" na kojem uočite polja koja su nam važna za kreiranje Pivot Tablice. Prvo polje odnosi se na raspon podataka svih ćelija u tablici. Drgo važno polje je prva ćelija u koju će se smjestiti naša Pivot tablica (može biti na istom radnom listu ili na drugom radnom listu, ovisno kako želite)

Create PivotTable in Excel 2007

Sada dolazimo do najvažnijeg dijela u kreiranju Pivot Tablice. U desnom dijelu prozora u okviru "PivotTable Field List" uočite sve nazive koje imamo u stupcima tablice koju smo selektirali. Ispod imamo četiri polja u koja po sistemu Povuc_i_spusti (drag and drop), prevlačimo određene elemente u njih.

Row labels su nazivi redova i tu se uglavnom smještaju podaci koji se nalaze u redovima selektirane tablice ali nije nužno.
Values su podaci koje grupiramo i izvještaj kreiramo u Pivot Tablici. Ima tu još elemenata za opis ali ovo je tutorijal samo za osnove kreiranja PivotTable.

Ako želimo ukloniti neki od elemenata iz Pivot tablice, jednostavno kliknemo na njega i prevučemo na radni list u prazan prostor.

Sada naša tablica izgleda ovako kao na slici ispod. Probajte se poigrati sa ostalim elementima a primjer ovog tutorijala možete downloadati OVDJE.

Adsense sponzor




Pivot tablica u Excelu 2007

U koliko želite više naučiti o PivotTable pogledajte ove VIDEO tutorijale.

Adsense sponzor



Također pogledajte i ostale tutorijale vezane za Pivot Table:

- Create PivotTable from multiple Worksheets
- Kreiranje Pivot Tablice u Excelu 2007

- Automatsko osvježavanje Pivot Tablice
- Auto refresh Pivot Table and Chart conditional value
- Radno vrijeme Pivot tablica  i grafikon u Excelu
- Kako zbrojiti vrijednosti između dva datuma uz uvjet pomoću Pivot Tablice

Ako želite kreirati PivotTable from Multiple Sheet ili zaokretnu tablicu sa više radnih listova tada koristite PivotTable and PivotChart Wizard čarobnjaka


Adsense sponzor




  Ova web stranica koristi COOKIES - COPYRIGHT ©- 2006 - 2018 - IvanC  - Sva prava pridržana.  ic.ims.hr