IZBORNIK HOME FORUM ACCESS 2003 EXCEL 2003 WORD 2003  .
   
   
HOME
FORUM Win Tips&Tricks
   
KAKO INSTALIRATI
WINDOWS XP ?
Kako instalirati Win XP sa USB STICKA
Kako instalirati WINDOWS 7 ?
Naučite za 15 minuta raditi u Windows XP
Naučite Internet Explorer i Outlook Express
za 15 minuta
Kako kreirati BOOT CD za instalaciju Win95
   
MS OFFICE 2003
MS OFFICE 2007
   
   
HOME NETWORK
tutorijal za mreže
Network Windows 7 - XP
   
ZANIMLJIVI LINKOVI
BROJEVNI SUSTAVI
(DEC, OKT, BIN, HEX )
CMD - Command Prompt
CISCO - CCNA tutoriali
VLSM and SUBNETTING
   
Tutorijali za phpBB forum
JAVASCRIPT
VISUAL BASIC 6.0
AUTOCAD 2007
 
.
MICROSOFT EXCEL 2007 - PIVOT tablica sa više radnih listova; Pivot Table from multiple WorkSheets; Get data to PivotTable from multiple sheets

PIVOT tablica sa više radnih listova
Create PivotTable from multiple WorkSheets

Search This Web Site

 




Kako napraviti PIVOT tablicu u Excelu koja povlači podatke sa više radnih listova

Uzmimo za primjer da imamo nekakvu tablicu podataka za koju moramo grupirati nekakve podatke. Za takve stvari grupiranja na istom ili drugom radnom listu koristit ćemo čarobnjaka za izradu PIVOT TABLICE (ili Stožerne tablice). Pivot tablice služe za organizaciju (grupiranje) podataka prema određenim kriterijima (uvjetima). Ako želite kreirati PivotTable from Multiple Sheet ili zaokretnu tablicu sa više radnih listova tada koristite PivotTable and PivotChart Wizard čarobnjaka koji nije na ribonu ali ga možete pokrenuti preko prečice ili shortcut key.

Prečaci za pokretanje PivotChart Wizard čarobnjaka:

Excel 2003
- ALT+D

Excel 2007 (zavisi o verziji Office tj. Excela)
- ALT+D+V
- ALT+D+P
- ALT+D+P+P (lijevom rukom pritisnite zajedno 'Alt' i 'D' tipke pa ih zadržite, potom pritisnite 2x tipku 'P')

Naša tablica izgleda ovako kao na slikama ispod. Uočite tri identične s nazivima tablice koje se nalaze na tri radna lista. Za svaki kafee bar po jedan. Dakle isporuka pića se vrši u tri kafića i mi imamo povratnu informaciju o prodanim količinama. Želimo automatizirati nekakav pregled da brzim filtriranjem i sličnim radnjama na jednom radnom listu imamo uvid u željene informacije. U ovom slučaju idealna nam je Pivot Tablica ili Zaokretna Tablica (PivotTable). Na linkovima pri dnu ovog tutorijala ime nekoliko tutoriala vezanih za Pivot Table. U svakom od njih Pivot Table rađena je za jedan radni list (Sheet). U ovom slučaju imamo 3 radna lista.

Pozicionirajte se na već određeni Sheet na kojem ćete kreirati PivotTable. Dakle idemo pokrenuti čarobnjaka za zaokretnu tablicu tj. koristite PivotTable and PivotChart Wizard. Pokrenite ga preko prečaca (shortcut key), u ovom slučaju za Excel 2007 prečica je Alt+D+P+P. Uključite radio button za opcije. Prva opcija obavezno 'Multiple consolidation ranges' a drugu opciju po vašem izboru tj. želite li samo zaokretnu tablicu ili tablicu i grafikon (PivotChart). Kliknite na Next button.

PivotTable and PivotChart Wizard

Otvara vam se novi prozor na kojem uključite opciju 'Create a single page field for me' tj. samo jednu stranicu i na njoj PivotTable. Kliknite na Next button.

Otvara vam se novi prozor na kojem kliknite na ikonu za selektiranje raspona podataka (range) na određenom radnom listu.

Sada imate mali prozor na kojem ne upisujte ništa već kliknite na naziv prvog radnog lista i na njemu selektirajte raspon podataka (range) koji će biti uključen u PivotTable. Ponovno kliknite na ikonicu u desnom dijelu sa strelicom dolje da se vratite u dijalog prozor (Step 2b of 3)

Na ovom dijalog prozoru nakon selektiranja range potrebno je dotični range dodati u PivotTable klikom na 'Add' button, pa potom opet klik na ikonicu sa strelicom => selektiranje range na drugom radnom listu i tako redom dok ne dodate sve radne listove. Nakon dodanih svih raspona podataka i radnih listova kliknite na Next button.

Adsense sponzor




Na novom dijalog prozoru u koraku '3 of 3' potrebno je odabrati na koji radni list Excel treba kreirati PivotTable. Ako ste se na samom početku pozicionirali (kako sam na početku napisao) na radni list koji je imenovan za prikaz pivot tablice tada izaberite drugu opciju 'Existing worksheet' u protivnom izaberite prvu opciju. Kliknite na Finish button.

Adsense sponzor



Kreirana zaokretna tablica sa više radnih listova u Excelu

I na kraju imamo kreiranu zaokretnu tablicu (PivotTable) za više radnih listova (multiple worksheets). Naravno klikom na padajuću strelicu možemo filtrirati po želji ili premještanjem izbronih elemenata u desnom dijelu prozora. Uklanjanje nekog elementa vršimo pomoću "drag and drop metode"

How to create PivotTable from multiple WworkSheet

U koliko želite više naučiti o PivotTable pogledajte ove VIDEO tutorijale.

Adsense sponzor



Također pogledajte i ostale tutorijale vezane za Pivot Table:

- Subtotal i Pivot Table
- Kreiranje Pivot Tablice u Excelu 2007

- Automatsko osvježavanje Pivot Tablice
- Auto refresh Pivot Table and Chart conditional value
- Radno vrijeme Pivot tablica  i grafikon u Excelu
- Kako zbrojiti vrijednosti između dva datuma uz uvjet pomoću Pivot Tablice

- Kako kreirati Pivot tablicu u Excelu 2013 (stožernu tablicu ili zaokretnu tablicu)
- Kako izbrojati jedinstvene podatke u zaokretnoj tablici
- Kako prikazati stavku za koju je vezana prazna ćelija ili kako prikazati nulu umjesto prazne ćelije

- Kako filtrirati PivotTable upotrebom Slicers (Excel 2013)

Adsense sponzor





Adsense sponzor




©- 2006 - 2020 - IvanC  - Sva prava pridržana.  ic.ims.hr