logotip web stranice ic.ims.hr
Home - počtna stranica  FORUM ACCESS 2003 EXCEL 2003 WORD 2003  
1 Pokretanje i zatvaranje Microsoft Excel-a 2013
2 Izgled prozora Microsoft Excela 2013
3 Alatne trake u MS Excelu 2013
4 Podešavanje Excela
5 Otvaranje nove radne knjige i radnog lista
6 Spremanje i zatvaranje Workbook u Excelu
7 Pregled radnog lista prije ispisa u Excelu 2013
8 Određivanje margina Radnog lista
9 Kreiranje Zaglavlja i Podnožja Radnog lista
10 Ispis radnog lista ili tablice ili područja u Excelu 2013
11 Kreiranje mapa u Excelu
12 Kretanje radnom tablicom u Excelu 2013
13 Označavanje ili selektiranje u Excelu
14 Operatori u Excelu
15 Kreiranje formule u Excelu
16 Uvjetno oblikovanje u Excelu 2013
17 Kako izraditi padajuću listu u Excelu - Data Validation
18 Imenovanje ćelija ili raspona podataka u excelu 2013
19 Poravnanje teksta
20 Promjena podataka i brisanje sadržaja ćelije u Excelu 2013
21 Spajanje i dijeljenje ćelija u Excelu 2013
22 Automatska ispuna - brzi unos podataka
23 Popunjavanje ćelija specijalnim znakovima i simbolima
24 Crtanje u Excelu 2013
25 Dodavanje komentara na ćelije u Excelu 2013
26 Naredbe poništi i ponovi u excelu 2013
27 Premještanje, izrezivanje i kopiranje sadržaja ćelije u Excelu 2013
28 Umetanje i brisanje Ćelija, Stupaca i Redova
29 Promjena veličine Ćelija, Stupaca i Redova u Excelu 2013
30 Umetanje slika u Excelu
31 Radnje vezane uz Radni List u Excelu 2013
32 Apsolutna i relativna adresa ćelija u Excelu
33 Izrada Grafikona u Excelu 2013
34 Oblikovanje radnih tablica u Excelu 2013
35 Sortiranje podataka u Excelu 2013
36 Filtriranje podataka u Excelu 2013
37 Kreiranje Pivot Table
38 Zamrzavanje dijela prozora radnog lista u Excelu 2013
39 Oblikovanje Datuma u Excelu 2013
40 Zaključavanje ćelija i radnog lista u Excelu 2013
41 Zaštita radne knjige u Excelu 2013
42 Greške u Excelu 2013
43 Popis svih funkcija u Excelu 2013
44 Tipkovni prečaci u Excelu (hot key, shortcut)
45 Ograničenja u Excelu 2013
46 Makronaredbe u Excelu
47 Razni primjeri u Excelu
   
1 Excel 2003 primjeri
1 Excel 2007 primjeri
1 VBA U EXCELU
   
 

MICROSOFT EXCEL 2013 tutoriali - Conditional Formatting između dvije Workbook u Excelu, kako obojati ili ofarbati datum crvenom bojom ako se razlikuje od datuma za uvjet u drugoj radnoj knjizi, Upozorenje i uvjetno oblikovanje ako se datum razlikuje od izvornog za određeni uvjet iz različite radne knjige, Uvjetno oblikovanje između dvije radne knjige,

Uvjetno oblikovanje između dvije Workbook




sponzor



Kako kreirati uvjetno oblikovanje i upozorenje za razlike dva datuma u dvije različite Workbook

Ako želite kreirati Uvjetno oblikovanje prilikom korištenja dvije radne knjige u Excelu tada proučite ovaj tutorijal i uočite na koji način možete uvjetno oblikovati kreirati upozorenje da se dva datuma ili podatka razlikuju za određeni uvjet. O osnovama značajke Uvjetno oblikovanje ili Conditional Formatting ja sam već pisao na dotičnom linku.

U ovoj situaciji imamo dvije radne knjige koje su smještene u istom folderu (direktoriju)

  1. Workbook1.xlsx (izvorni podaci sa kojima uspoređujemo podatke u Workbook2)
  2. Workbook2.xlsx (destinacijski podaci u kojima kreiramo uvjetno oblikovanje ako se razlikuju datumi iz Workbook1)

U radnoj knjizi "Workbook1" nalaze se unikatna imena osoba i pripadajući datumi ili podaci. Naš cilj je unositi datume za određenu osobu u radnoj knjizi "Workbook2", i ako unesemo pogrešan datum ili se datum razlikuje za određenu osobu tada mi želimo da nas Excel upozori o neispravnom unosu datuma za dotičnu osobu. Ovaj problem možemo riješiti koristeći Uvjetno oblikovanje između dvije radne knjige.

Na slici ispod uočite podatke u radnoj knjizi Workbook1

U ovoj radnoj knjizi "Workbook1.xlsx" nalaze se izvorni podaci (datumi) sa kojima uspoređujemo datume u drugoj radnoj knjizi "Workbook2.xlsx".

Definiranje naziva raspona ćelija u Excelu

CF upozorenje o različitosti datuma iz dvije radne knjige koristeći pomoćne stupce

U ovom prvom primjeru rješavanja problema u radnoj knjizi 'Workbook2.xlsx' (vidi sliku ispod), ja sam koristio dva pomoćna stupca i Vlookup formulu. Za ovaj prvi primjer rješavanja kreirao sam dva pomoćna stupca (koje vi možete sakriti ako vam smetaju u vizualnom pogledu) da bi kopirao datume za svaku osobu iz stupca 'A'. Ovi datumi u stupcima 'E' i 'F' u radnoj knjizi 'Workbook2.xlsx' su kopirani iz radne knjige 'Workbook1.xlsx' koja je izvor podataka.

Slika ispod prikazuje Workbook2.xlsx

Uvjetno oblikovanje između dvije radne knjige u Excelu

VAŽNO: U ovom slučaju izvorna radna knjiga 'workbook1.xlsx' ne mora biti otvorena da bi se ažurirali podaci

Formula u ćeliji 'E3' je slijedeća: (formulu kopirajte do zadnjeg reda)

=VLOOKUP($A3;[workbook1.xlsx]Sheet1!$A$2:$D$20;3;FALSE)
=VLOOKUP($A3;[workbook1.xlsx]Sheet1!$A$2:$D$20;COLUMN(C1);FALSE)
=> ovu formulu možete kopirati u desnu stranu
=VLOOKUP($A3;workbook1.xlsx!alldata;3;FALSE)

ovu formulu možemo pisati u slijedećim formatima ako se radna knjiga nalazi na drugoj lokaciji ili ako izvorna radna knjiga nije otvorena, tada treba potvrditi "Update" prilikom otvaranja radne knjige:

=VLOOKUP($A3;'C:\Temp\[workbook1.xlsx]Sheet1'!$A$2:$D$20;3;FALSE)
=VLOOKUP($A3;'C:\Temp\[workbook1.xlsx]Sheet1'!$A$2:$D$20;COLUMN(C1);FALSE)
=> ovu formulu možete kopirati u desnu stranu

Formula u ćeliji 'F3' je slijedeća: (formulu kopirajte do zadnjeg reda)

=VLOOKUP($A3;[workbook1.xlsx]Sheet1!$A$2:$D$20;4;FALSE)
=VLOOKUP($A3;[workbook1.xlsx]Sheet1!$A$2:$D$20;COLUMN(D1);FALSE)
=VLOOKUP($A3;workbook1.xlsx!alldata;3;FALSE)

ovu formulu možemo pisati u slijedećim formatima ako se radna knjiga nalazi na drugoj lokaciji ili ako izvorna radna knjiga nije otvorena, tada treba potvrditi "Update" prilikom otvaranja radne knjige:

=VLOOKUP($A3;'C:\Temp\[workbook1.xlsx]Sheet1'!$A$2:$D$20;4;FALSE)
=VLOOKUP($A3;'C:\Temp\[workbook1.xlsx]Sheet1'!$A$2:$D$20;COLUMN(D1);FALSE)

NAPOMENA: Ako koristite Excel funkciju 'COLUMN(C1)' u formuli tada jednostavno kopirajte formulu iz 'E3' u 'F3' pa sve prema dolje do posljednjeg reda, jer će u ovom slučaju formula ispravno koristiti predzadnji argument col_index_num, funkcije Vlookup.

Postavljanje uvjetnog oblikovanja vršimo za svaki stupac posebno, tako da slijedi (vidi dvije slike ispod):

Formula za Uvjetno oblikovanje u rasponu ćelija 'B3:B20' je slijedeća:

=IF($B3<>$E3;TRUE;FALSE)

Uvjetno oblikovanje za B stupac

Formula za Uvjetno oblikovanje u rasponu ćelija 'C3:C20' je slijedeća:

=IF($C3<>$F3;TRUE;FALSE)

Uvjetno oblikovanje za C stupac

sponzor


Na ovaj način mi smo koristeći Uvjetno oblikovanje riješili vizualno upozorenje u slučaju da se datumi razlikuju za određenu osobu na relaciji između dvije radne knjige. Ako ne želite koristiti pomoćne stupce tada pogledajte nastavak tutorijala "Conditional Formatting between two Workbooks"




    Slijedeća stranica tutorijala

sponzor



COPYRIGHT © - 2005 - 2020 IvanC - Sva prava pridržana - Ova web domena/web stranica koristi cookies.
Prema međunarodnom zakonu o autorskom djelu zabranjeno je kopiranje, reproduciranje, prosljeđivanje i publiciranje cijelog sadržaja ili bilo kojeg njegova dijela